İtalya'da görücüye çıktı

1961 yılından beri dünyanın tasarım ve moda merkezi İtalya’da düzenlenen mobilya fuarında görücüye çıkan Türk yataklar, fuarı ziyaret eden 310 bin ziyaretçinin beğenisine sunuldu.

İtalya'da görücüye çıktı

1961 yılından beri dünyanın tasarım ve moda merkezi İtalya’da düzenlenen mobilya fuarında görücüye çıkan Türk yataklar, fuarı ziyaret eden 310 bin ziyaretçinin beğenisine sunuldu.

Mobilya alanında dünyanın marka değeri en yüksek fuarlarından biri olan I Salone del Mobile Milano’da görücüye çıkan yataklarımız ziyaretçilerin oldukça ilgisini çekti.

Dünyanın tasarım ve moda merkezi İtalya’da 14-19 nisan tarihleri arasında düzenlenen fuara 160 ülkeden çok sayıda firma ve sektör temsilcisi katıldı. Bu yıl 310 bin 840 kişinin ziyaret ettiği fuara katılan BRN yatak, ürettikleri kaliteli yataklarla dünya devlerinin arasında Türk kalitesini ispatladı.

"5 KITADA 500'DEN FAZLA SATIŞ NOKTASINDA YER ALAN BİR MARKAYIZ"

Türkiye’nin önde gelen yatak üreticilerinden biri olan BRN Yataklarının Genel Müdürü Berna İlter, ürettikleri yataklarının büyük ilgi toplamasının gururunu yaşadıklarını belirterek, bundan sonraki hedeflerinin başta İtalya pazarı olmak üzere hem Avrupa’da hem de dünya genelinde ihracat rakamlarını daha da arttırmayı hedeflediklerinin altını çizdi.

Berna İlter, çok uluslu katılımlara ev sahipliği yapan bu gibi fuarların yeni bir ihracat kapısı olması açısından da son derece önemli olduğuna işaret ederek, “ Fuardaki katılımcıların yüzde 90’ı ticari amaçla oraya gelen isimlerdi. Türk firmaların burada kurdukları bağlantıları gelecek günlerde iyi değerlendireceğine inanıyorum. İhracatımızın yüzde 85’ini İngiltere, Almanya, Fransa gibi Avrupa ülkelerine yapmamızın yanı sıra 5 kıtada 500’den fazla satış noktasında yer alan bir markayız” dedi.

BRN Yatak’ı kısa zamanda 60’ın üzerinde ülkeye yatak gibi zor bir ürünü ihraç edebilir hale getiren yegane unsurların başarıya odaklı inançları ile sürekli yeniliğe koşmaları ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmeleri olduğuna dikkat çeken İlter, “Milano Fuarının sektördeki küresel gelişmeleri yakinen görebildikleri bir yer olduğunu, dolayısıyla fuarda dünya devleri arasında görücüye çıkan ülkemiz firmalarının eksiğinin olmadığını, aksine dünya genelindeki rakiplerden fazlasının olduğunu söyledi.

Ömer GÖREN/DHA

italya tasarım görücü