Renault'ya “En İyi Müşteri Deneyimi“ ödülü
Renault, A.C.E Awards'ta üst üste 3. kez otomotiv kategorisinde müşteri deneyimini en iyi yöneten marka ödülünü kazandı
Renault, bu yıl üçüncüsü düzenlenen Achievement in Customer Excellence (A.C.E) Awards'ta üst üste 3. kez otomotiv kategorisinde müşteri deneyimini en iyi yöneten marka seçildi.
Renault açıklamasına göre, A.C.E Awards'ta 17 farklı sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten ulusal ve uluslararası markalar ödüllendirildi. Otomotiv sektöründe müşteri deneyimini en iyi yöneten marka olarak birincilik ödülüne Renault layık görüldü. Renault adına ödülü, Renault Mais AŞ Genel Müdür / CEO Berk Çağdaş aldı. Dacia ise aynı kategoride üçüncülük ödülünü elde etti.
sikayetvar.com'un 400 binden fazla şikayetçi müşteriye yönelik gerçekleştirdiği anket sonuçlarına göre 2016 yılında kendi sektörlerinde uyguladıkları başarılı stratejilerle müşteri deneyimini en başarılı yöneten firmaların belirlendiği A.C.E Awards'da Renault'nun 3. kez aldığı ödül, etkili ve sürdürülebilir bir müşteri memnuniyet politikasının somut göstergesi ve sonucu olarak yorumlanıyor.