BTK kararları
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu (BTK), çağrı merkezi hizmetine ilişkin hizmet kalitesi yükümlülüklerini yerine getirmediği gerekçesiyle Vodafone Net İletişim Hizmetleri AŞ'nin uyarılmasına karar verdi.
BTK'nın internet sitesindeki duyurulara göre, Vodafone Net'in, 2015 üçüncü dönem hizmet kalitesi bildiriminde yükümlülüklerini yerine getiremediğinden uyarılmasına ve bunun, Kurum internet sayfasında bir ay süreyle duyurulmasına karar verildi.
Öte yandan, Kurul, Başakcell Telekom ve İletişim Hizmetleri AŞ'yi hisse devri ihlali nedeniyle Elektronik Haberleşme Sektörüne İlişkin Yetkilendirme Yönetmeliğinin ilgili maddesi gereğince bir defaya mahsus olmak üzere uyardı.