İş arayanlar müjde! Üniversiteler 134 sözleşmeli personel alacak... İşte aranan şartlar
İş arayanlara müjde! Üniversiteler 134 sözleşmeli personel alacak. Bir çok ilde alım gerçekleştirecek üniversitelerin adaylarda aradığı şartları sizin için derledik.
İş arayanlar ve kamuda çalışmak isteyenler, üniversitede çalışma imkanlarını araştırıyor. Üniversiteler, pek çok yeteneğe ve öğrenim durumuna uygun iş ilanları yayınlıyor. Doktora yapmış biri de lise mezunu biri de üniversitelerde iş bulma imkanına sahip. Peki hangi üniversiteler eleman arıyor? Sizler için iş ilanı veren üniversiteleri ve işe alım şartlarını derledik.
İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALACAK
İstanbul Teknik Üniversitesi, yayınladığı işe alım ilanında bir sözleşmeli personel alacağını duyurdu. Başvuruların 8 Mayıs tarihinde başladığı ilana son başvuru tarihi ise 22 Mayıs. İlana başvuracaklarda aranan şartlar şu şekilde:
GENEL ŞARTLAR
a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun değişik 48 inci maddesinde belirtilen nitelikleri taşımak,
b) Güvenlik soruşturması ve/veya arşiv araştırması yapılmış olmak ve olumlu sonuçlanmak.
c) Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak.
ç) Erkek adaylar için muvazzaf askerlik çağına gelmemiş veya askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış veya muaf veya erteletmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak.
d) 657 sayılı Kanunun 53 üncü madde hükümleri saklı kalmak kaydı ile görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı ile özürlü bulunmamak. Daha önce bu şekilde istihdam edilenlerden, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler." hükmüne uygun olması,
e) 2022 KPSS (B) grubu sınavına girmiş olmak. 2022 KPSS P3 puanına sahip olmak.
BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ VE BAŞVURU SIRASINDA İSTENEN BELGELER
Başvurular ŞAHSEN yapılacaktır. Başvuru formu http://www.pdb.itu.edu.tr adresinde yer almakta olup, başvuru formuna eklenmesi gereken belgeler ile birlikte hazırlanarak ilan başvuru tarihinden itibaren 15 gün içerisinde İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığına yapılacaktır. Diğer başvuru yolları ile yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
a) Başvuru Formu (Üniversitemiz www.pdb.itu.edu.tr web sayfasından temin edilebilecektir.)
b) Diploma veya mezuniyet belgesinin fotokopisi (e-Devlet Üzerinden Alınan Belge Kabul Edilecektir.)
c) Nüfus Cüzdanının / Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı fotokopisi,
d) Sağlık durumuna ilişkin yazılı beyan, (www.pdb.itu.edu.tr web sayfasından temin edilebilecektir.)
e) Askerlik Durum Belgesi, (Erkekler Adaylar İçin), (e-Devlet Üzerinden Alınan Belge Kabul Edilecektir.)
f) 2022 KPSS (B) sonuç belgesi,
g) Adli Sicil Kaydı, (e-Devlet Üzerinden Alınan Belge Kabul Edilecektir.)
h) SGK Barkodlu Hizmet Dökümü (e-Devlet Üzerinden Alınan Belge Kabul edilecektir.)
ı) İlanda belirtilen sertifika fotokopisi.
Tüm duyurular www.pdb.itu.edu.tr sayfasında ilan edilecek olup, adaylara ayrıca tebligat gönderilmeyecektir.
HİTİT ÜNİVERSİTESİ 11 SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALACAK
Hitit Üniversitesi yayınladığı ilanda 11 sözleşmeli personel alınacağını duyurdu. İlana başvurular 8 Mayıs - 22 Mayıs arasında kabul edilecek. İşte ilana başvuracak adaylarda aranan şartlar.
GENEL VE ÖZEL ŞARTLAR
1- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
2- 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesinde belirtilen genel şartları taşımak.
3- 657 sayılı Kanunu’nun 53’ üncü madde hükümleri saklı kalmak kaydı ile görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı bulunmamak.
4- Erkek adaylar için askerlikle ilişiği bulunmamak; askerlik çağına gelmemiş olmak, askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış, ertelemiş, yedek sınıfa geçirilmiş olmak veya muaf olmak.
5- 2022 yılı KPSS (B) grubu KPSS P94 (Ortaöğretim) ve KPSS P93 (Önlisans) puan türlerinden en az 50 puana sahip olmak.
6- Son başvuru tarihi itibarıyla 18 (on sekiz) yaşını doldurmuş ve 35 (otuz beş) yaşını bitirmemiş olmak.
7- Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak.
8- “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar”ın Yeniden İşe Alınma Başlıklı Ek 1 inci maddesinin (b) fıkrasına eklenen; “Sözleşmeli personelin, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmesinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içinde tek taraflı feshetmesi halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kamu kurum ve kuruluşlarının sözleşmeli personel pozisyonlarında yeniden istihdam edilemez.” hükmüne aykırı durumu olmamak.
9- Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek 6’ ncı maddesi gereğince “İşe alınması açısından gerekli olan niteliklerden herhangi birini taşımadığının sonradan anlaşılması, işe alınma açısından gerekli olan niteliklerden herhangi birini sonradan kaybetmesi…” hallerinde hizmet sözleşmesi Üniversitemizce tek taraflı olarak feshedilir. 10- 03 Haziran 2022 tarih ve 31855 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Yapılmasına Dair Yönetmelik” gereğince sözleşme yapmaya hak kazanan adaylar hakkında arşiv araştırması yapılacak olup, arşiv araştırması sonucuna göre sözleşme imzalanacaktır.
11- Çeşitli kanun hükmünde kararnameler ile kamu görevinden çıkarılanlar başvuruda bulunamazlar.
12- Koruma ve Güvenlik Görevlisi pozisyonuna başvurarak atanmaya hak kazanan adayların kamu veya özel sağlık kuruluşunda boy ve kilo ölçümü yaptırarak belgelendirmesi gerekmektedir.
Destek Personelinin (Temizlik Hizmetleri) Görevleri:
1- Üniversitenin ve bağlı birimlerin açık ve kapalı mekânları, binaların ana girişi dâhil sınıflar, laboratuvarlar, salonlar ve çalışma odaları ile ortak kullanım alanlarını süpürmek ve paspas yapmak, pencere, masa, raf, aydınlatma armatürleri, kalorifer petekleri, pervaz vb. yerleri silmek.
2- Katı atıkları ve geri dönüşüm materyallerini düzenli olarak toplamak ve belirlenen alanlara taşımak.
3- Tuvaletleri günlük ve gerekli oldukça ilgili temizlik malzemesi ile yıkamak, kâğıt havlu ve sıvı sabun eksildikçe tamamlamak, lavaboları sıvı temizleyici malzeme ile temizlemek, aynaları ve muslukları silmek.
4- Her türlü malzeme, demirbaş, makine-teçhizat vb. eşya veya yükleri taşımak.
5- Görevlendirildikleri birimlerde çevre düzenlemesi yapmak, çim biçmek, çiçek ve peyzaj bakımı, budama, sulama vb. bahçıvanlık işlerini yürütmek.
6- Görevlendirildikleri birimlerde yiyecek ve içecek servisi yapmak.
7- Görev alanındaki tespit edilen arıza ve hasarları ilgililere bildirmek.
8- Tüm bu işlemler esnasında iş sağlığı ve iş güvenliği kurallarına uymak.
9- İş alanlarıyla ilgili ekipman ve malzemeleri kullanmak.
10- Görevlendirildikleri birimlerde görev tanımlarına uygun olarak, birim yöneticileri tarafından verilen diğer iş ve işlemleri yürütmek.
BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ VE BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
1- Başvuru yapmak isteyen adaylar Başvuru Formunu bilgisayar ortamında doldurup, çıktısını alıp, fotoğraf yapıştırıp imzalayarak istenilen belgelerle birlikte 22/05/2024 tarihi mesai bitimine kadar Hitit Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen başvurmaları gerekmektedir.
2- Şahsen başvuru alınacak olup, posta ve diğer yollarla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
3- Adaylar ilan edilen pozisyonlardan sadece birine başvuru yapacaklardır. Birden fazla ünvana başvuru yapıldığı tespit edilen adayların başvuruları iptal edilecektir.
4- Başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu sonradan tespit edilenler ile başvuru sonrası istenilen belgeleri ibraz etmeyenlerin başvuruları geçersiz sayılacak, atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilecektir.
5- Adayların verdikleri beyanlar ile sunduğu başvuru belgelerinin sorumluluğu kendilerine aittir. Yanlış, yanıltıcı veya yalan beyanda bulunan adaylar, yerleştirmeden doğan tüm haklarını kaybedecek olup, gerçeğe aykırı belge, beyan teslim edenler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.
6- Üniversitemiz gerekli durumlarda ilanın her aşamasında iptal veya değişiklik yapma hakkına sahiptir.
İstenen Belgeler:
1- Sözleşmeli Personel Başvuru Formu
2- 2022 KPSS Sınav Sonuç Belgesi
3- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
4- Yerleşim Yeri Belgesi (E-devletten alınan kare kodlu belgeler kabul edilir)
5- Diploma veya Mezuniyet Belgesi (E-devletten alınan kare kodlu belgeler kabul edilir)
6- Adli Sicil Kaydı ( e-devlet üzerinden yeni tarihli barkotlu e-devlet çıktısı)
7- Askerliğini Yapanlar için Terhis Belgesi, Tecilli Durumda Olanlar İçin Askerlik Durum Belgesi (Erkek adaylar için askerlik Şubesinden veya e-devlet üzerinden yeni tarihli barkotlu e-devlet çıktısı.)
8- SGK Hizmet Dökümü (E-devletten alınabilir.)
9- Vesikalık Fotoğraf (1 Adet)(Güncel)
10- Koruma Güvenlik Görevlisi Kimlik Kartı Fotokopisi (Koruma ve Güvenlik Görevlisi Kadrosuna Başvuran Adaylardan İstenecektir)
ÖNEMLİ NOT: Atanmaya hak kazanan adaylar; İhtiyaç dahilinde Üniversitemizin merkez kampüsünde ve Üniversitemize bağlı birimlerde görevlendirileceklerdir. Adaylar bu koşulları kabul etmiş sayılacaktır.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ SÖZLEŞMELİ BİLİŞİM PERSONELİ ALACAK
Mersin Üniversitesi tam zamanlı çalıştırılmak üzere 6 sözleşmeli bilişim personeli alacağını duyurdu. Yayınlanan ilana başvuru tarihler 8-22 Mayıs olarak belirtildi. Adaylarda aranan şartlar şu şekilde:
ARANAN ŞARTLAR
Alımlar şartları aşağıda belirtilen yazılı ve uygulamalı sınav sonucuna göre gerçekleştirilecektir.
ÖSYM tarafından 2022 yılında lisans mezunları için yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında (KPSS) alınan puanının yüzde yetmişi (%70) ile son beş yıl içinde yapılan İngilizce dilinde Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (YDS/e-YDS) veya Yükseköğretim Kurulunca YDS’ye denk kabul edilen sınavlarda alınan puanın YDS’deki karşılığının yüzde otuzunun (%30) toplamı esas alınarak yapılacak sıralamaya göre en yüksek puanlıdan başlanarak ilan edilen her sözleşmeli bilişim personeli pozisyonunun 10 katına kadar aday, yazılı ve uygulama sınavına çağrılacaktır. Bu sıralamaya göre son sırada aynı puana sahip birden fazla adayın bulunması halinde bu kişilerin tamamı sınava çağırılacaktır. KPSS puanı olmayan veya sonuç belgesini ibraz etmeyen adayların KPSS puanı 70 (yetmiş), yabancı dil puanı olmayan veya sonuç belgesini ibraz etmeyen adayların yabancı dil puanı 0 (sıfır) olarak değerlendirilecektir.
Sınav ve Değerlendirme: Başvurusu geçerli kabul edilen adaylara sınav takviminde belirtilen yer ve tarihte yazılı ve uygulamalı olmak üzere iki aşamalı sınav gerçekleştirilecektir. İlan edilen her kadro için yazılı sınavın %30’u, uygulamalı sınavın %70’i (yazılı sınavdan en az 50 ve üstü puan alanlar uygulamalı sınava katılabilecektir) toplamı 100 tam puan üzerinden 70 tam puan ve üzeri olan adaylar başarılı sayılacak olup, puanı en yüksek olan adaydan başlanarak asil ve yedek aday ilan edilecektir. Bu sıralamaya göre asil ve yedekler arasında son sırada aynı puana sahip birden fazla adayın bulunması halinde mezuniyet tarihi önce olan, bunun da eşit olması halinde doğum tarihi önce olan aday sıralamada öne çıkacaktır.
SINAV TAKVİMİ
Başvuru Başlama Tarihi: 08.05.2024
Başvuru Bitiş Tarihi: 22.05.2024 (Mesai Bitimi)
Ön Değerlendirme Sonuç Açıklama Tarihi: 29.05.2024 (http://pdb.mersin.edu.tr/)
Yazılı Sınav Tarihi ve Saati: 10.06.2024 / 09:00
Uygulamalı Sınav Tarihi ve Saati: 10.06.2024 / 13:00
Yazılı ve Uygulamalı Sınav Yeri: Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Binası
Kesin Sonuç Açıklama Tarihi: 14.06.2024 (http://pdb.mersin.edu.tr/)
A-) GENEL ŞARTLAR
a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde yazılı genel koşulları taşımak,
b) Erkek adaylar için muvazzaf askerlik hizmetini yapmış veya tecilli olmak.
c) 45 yaşından gün almamış olmak.
d) Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Büyük Ölçekli Bilgi İşlem Birimlerinde Sözleşmeli Bilişim Personeli İstihdamına İlişkin Esas ve Usuller Hakkında Yönetmelik’e göre adaylarda;
• 1 numaralı ilan için anılan Yönetmeliğin 6 ncı maddesinin (b) fıkrasında sayılan bölümlerden mezun olmak,
• 2 numaralı ilan için anılan Yönetmeliğin 6 ncı maddesinin (b) fıkrasında sayılan bölümlerden mezun olmak,
• 3 numaralı ilan için anılan Yönetmeliğin 6 ncı maddesinin (b) fıkrasında sayılan bölümlerden mezun olmak,
• 4 numaralı ilan için anılan Yönetmeliğin 6 ncı maddesinin (b) fıkrasında sayılan bölümlerden mezun olmak,
• 5 numaralı ilan için anılan Yönetmeliğin 6 ncı maddesinin (b) ve (c) fıkralarında sayılan bölümlerden (Mühendislik Fakültelerinin Yönetim Bilişim Sistemleri bölümü ile Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültelerinin Yönetim Bilişim Sistemleri bölümü dahil) mezun olmak,
• 6 numaralı ilan için anılan Yönetmeliğin 6 ncı maddesinin (b) ve (c) fıkralarında sayılan bölümlerden (Mühendislik Fakültelerinin Yönetim Bilişim Sistemleri bölümü ile Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültelerinin Yönetim Bilişim Sistemleri bölümü dahil) mezun olmak,
e) Yazılım, yazılım tasarımı ve geliştirilmesi ile bu sürecin yönetimi konusunda veya büyük ölçekli ağ sistemlerinin kurulumu ve yönetimi konusunda ücret tavanı iki katını geçemeyecekler için en az 3 yıllık, diğerleri için en az 5 yıllık mesleki tecrübeye sahip bulunması (Mesleki tecrübenin belirlenmesinde; bilişim personeli olarak 657 sayılı Kanuna tabi kadrolu veya aynı Kanunun 4 üncü maddesinin (B) bendi ya da 399 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameye tabi sözleşmeli statüdeki hizmetler ile özel kesimde sosyal güvenlik kurumlarına prim ödenmek suretiyle işçi statüsünde bilişim personeli olarak geçtiği belgelenen hizmet süreleri dikkate alınır).
f) Bilgisayar çevre birimlerinin donanımı ve kurulan ağ yönetimi güvenliği hakkında bilgi sahibi olmaları kaydıyla güncel programlama dillerinden en az ikisini bildiğini belgelemek,
g) Mevcut projelere/yazılımlara hızlı adapte olmak ve geliştirmek, güçlü iletişim ve problem çözme yeteneklerine sahip olmak,
h) Yoğun iş ortamında, grup içinde çalışma ve paylaşım düşüncesini benimsemek,
i) Dokümantasyona önem vermek ve bunu düzenli olarak yapabiliyor olmak,
j) Yaratıcı ve yenilikçi yaklaşımlara yönelebilmek ve öğrenmeye açık olmak,
k) Analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın ve iletişim becerisi yüksek olmak,
l) Adli sicil kaydı bulunmamak,
m) Takım çalışmasına önem vermek,
n) Kendini geliştirmeye açık, yeni teknolojilere kolayca adapte olabilen, değişime istekli, internetten kaynak araştırması yapabilme becerisi olmak,
o) Yazılı ve sözlü iletişimi kuvvetli olmak,
p) En az orta seviye İngilizce bilgisi olmak,
r) Özel şartlarda istenen sertifikalar, e-Devlet onaylı veya Uluslararası kurum/şirketlerden (kendi üreticisinden) verilen orijinal sertifikalar olmalıdır.
ÖZEL ŞARTLAR
1. KIDEMLİ WEB YAZILIM UZMANI
a) Önyüz ve arkayüz yazılım geliştirici olarak toplamda en az 4 yıl iş deneyimine sahip olmak,
b) Aşağıdaki ön yüz geliştirme teknolojilerinde bilgi ve tecrübeye sahip olmak;
• İleri seviye CSS, HTML, Bootstrap
• İleri seviye JavaScript, Typescript
• jQuery
• Modern javascript frameworklerinden olan AngularJS, VueJS ve ReactJS teknolojilerinden en az birine hâkim olmak
c) Aşağıdaki programlama/scripting dillerinde
• NodeJS
• PHP
• Bash
d) Aşağıdaki arkayüz teknolojilerinde bilgi ve tecrübeye sahip olmak;
• Express framework
• Laravel, Symfony veya Codeigniter frameworklerinden en az biri
e) Git versiyon kontrol sistemi konusunda deneyime sahip olmak.
f) Agile Yazılım Geliştirme Metodolojileri konusunda bilgi ve tecrübe sahibi olmak.
g) MVC ile yazılım geliştirme deneyimine sahip olmak.
h) Mikroservis mimarisi ve DevOps (Dev: Software Development and Ops: InformationTechnology Operations) konularında bilgi ve tecrübe sahibi olmak.
i) Docker ile uygulamaları konteyner içinde geliştirme konusunda deneyimli olmak.
j) İlişkisel veritabanları (tercihen PostgreSQL) ile uygulama geliştirmiş, ileri seviyede SQL bilgisine sahip olmak.
k) Web Servis ve API teknolojilerine iyi derecede hakim olmak.
l) Felaket kurtarma, yedekleme, migration, gibi sunucu yönetimi konularında deneyime sahip olmak.
m) Yazılım güvenliği ve güvenli yazılım yaşam döngüsü konusunda bilgili ve deneyimli olmak.
2. WEB YAZILIM UZMANI
a) Web tabanlı uygulama geliştirme teknolojilerine hakim; JavaScript/Typescript, AngularJS, ReactJS, NodeJS, PHP, Laravel, jQuery, CSS vb. teknolojilerde en az 3 yıl iş deneyimine sahip olmak.
b) İlişkisel veritabanları (tercihen PostgreSQL) ile uygulama geliştirmiş, ileri seviyede SQL bilgisine sahip olmak.
c) Veritabanı mimarisi, tasarımı, normalizasyonu, optimizasyonu ve yönetiminde ileri seviyede deneyimi olmak.
d) Git versiyon kontrol sistemi konusunda deneyime sahip olmak.
e) MVC ile yazılım geliştirme deneyimine sahip olmak.
f) Web Servis ve API teknolojilerine hakim olmak.
g) Yazılım geliştirme süreçleri hakkında bilgi sahibi (Agile, Scrum) olmak.
h) Tarayıcılar arası uyumsuzlukların giderilmesi konusunda deneyim sahibi olmak.
i) Yazılım güvenliği ve güvenli yazılım yaşam döngüsü konusunda bilgili ve deneyimli olmak.
j) Temel seviyede bash scripting bilgisine sahip olmak.
3. AĞ UZMANI
a) Bilişim sistemleri iletişimi konusunda en az 3 yıl iş deneyimine sahip olmak.
b) En az 1000 aktif kullanıcıya sahip bir Bilgi İşlem Merkezinde Network uzmanı olarak çalışmış olmak.
c) Firewall, anti-virüs, filtreleme, Web Uygulama Güvenlik Duvarı, Sistem Güvenliği, e-posta güvenliği ve IPS gibi güvenlik ürünleri konusunda tecrübeli olmak.
d) Microsoft Server ürün ailesi ve Linux tabanlı işletim sistemlerinde tecrübe sahibi olmak.
e) Yük Dengeleme cihazlarının konfigürasyon ve kurulumu konusunda tecrübe sahibi olmak.
f) Ağ anahtarlama cihazları, ağ mimarisi, yönlendiriciler, ağ erişim kontrol sistemleri konfigürasyon ve işletme tecrübesine sahip olmak.
g) Yerel Alan Ağ (LAN), Geniş Alan Ağ (WAN), Kablosuz Yerel Alan Ağ (WLAN), Sanal Özel Ağ (VPN), Dinamik Yönlendirme Protokolleri konusunda bilgi ve tecrübe sahibi olmak, NAC (Network Access Control) teknolojisi ve donanımları hakkında ileri düzey bilgi ve tecrübe sahibi olmak ve bir kurum ve/veya kuruluşun IEEE 802.1x uygulamasını yapmış ve/veya projede aktif olarak yer almış olmak.
h) Tercihen Sızma testleri, şifreleme, firewall, saldırı önleme sistemleri, zafiyet tarama sistemleri ve benzeri güvenlik süreçleri ve teknolojileri hakkında bilgi ve tecrübe sahibi olmak.
i) Log yönetimi ve korelasyonu konularında bilgi sahibi olmak.
j) Tercihen Microsoft Exchange 2010-2016 ve Microsoft Skype Server, çoklu site üzerinde Active Directory uygulaması, DNS, DHCP, File Server konularında kurulum, konfigürasyon, upgrade ve sorun çözümleme tecrübelerine sahip olmak, Microsoft Windows sunucu ürünleri/servisleri hakkında bilgi ve tecrübe sahibi olmak. Aktif dizin, GPO, WSUS, SCCM, SCOM) VMware ve HyperV sunucu sanallaştırma konusunda bilgi ve tecrübe sahibi olmak.
k) Tercihen aşağıdaki sertifikalardan en az birine sahip olmak;
• VMware Certified Professional (VCP4)
• Cisco Certified Network Professional (CCNP)
• Certified Ethical Hacker (CEH)
• Microsoft Certified Solutions Expert(MCSE)
• Red Hat Certified Engineer (RHCE)
4. MOBİL YAZILIM UZMANI
a) Web tabanlı uygulama geliştirme teknolojilerine hakim; JavaScript/Typescript, PHP, Laravel, jQuery, HTML, CSS vb. teknolojilerde tecrübeye sahip olmak.
b) Android ve iOS mobil uygulamaları geliştirme konusunda en az 3 yıl iş deneyimine sahibi olmak.
c) Git versiyon kontrol sistemi konusunda deneyime sahip olmak.
d) Tercihen Apple Store’da ve Google Play Store’da geliştirmiş olduğu mobil uygulaması bulunmak.
e) SOAP, RESTful API, XML, JSON vb. web servis teknolojileri ile ağ-haberleşme kütüphaneleri hakkında bilgili ve deneyimli olmak.
f) İlişkisel veritabanları (tercihen PostgreSQL) ve NoSQL (tercihen MongoDB) ile uygulama geliştirmiş, ileri seviyede SQL bilgisine sahip olmak.
g) Tercihen MVC mimarisinde yazılım geliştirmiş olmak.
h) Yazılım geliştirme süreçleri hakkında bilgi sahibi (Agile, Scrum) olmak.
i) Yazılım güvenliği ve güvenli yazılım yaşam döngüsü konusunda bilgili ve deneyimli olmak.
5. BİLGİ GÜVENLİĞİ UZMANI
a) Siber Olaylara Müdahale Ekibi (SOME) yönetim ve dokümantasyonu konularında bilgi sahibi olmak.
b) Güvenlik Duvarı, Saldırı Tespit ve önleme Sistemi, Web Uygulama Güvenlik Duvarı Sistemi, Eposta Güvenliği Sistemi, Ağ Kontrol Sistemi, Yük Dengeleme Sistemi, SSL Şifreleme Sistemi ve DDoS Atak Engelleme Sistemi hakkında iyi derecede bilgi ve deneyim sahibi olmak ayrıca en az 3 yıl iş deneyimine sahip olmak.
c) Merkezi iz kaydı (log) ve SIEM (Security Information Management and Security Event Management) yönetimi konusunda bilgi sahibi olmak ve siber olayların tespiti için korelasyon yönetimi yapabilecek tecrübeye sahip olmak.
d) Penetrasyon (sızma ve zafiyet) testleri konusunda özellikle web uygulaması ve network sızma testi alanlarında tecrübe sahibi olmak.
e) Sanallaştırma ve konteynır teknolojilerinin (VMWare, Hyper-V vb.) güvenliği konusunda bilgi ve deneyim sahibi olmak.
f) Yazılım ve veri tabanı güvenliği konusunda bilgi ve deneyim sahibi olmak.
g) Linux ve Microsoft sistemlerde zararlı analizi yapabilmek.
h) Network güvenliği konusunda bilgi sahibi olmak.
i) Kali linux’a hakim olmak, metasploit kullanımı konusunda uzman olmak.
j) Son kullanıcı ve son kullanıcı cihazları (Antivirüs vb.) güvenliği konusunda bilgi ve deneyim sahibi olmak.
k) Açık kaynaklı yazılımlarla düzenli zafiyet testi ve raporlama araçlarından en az birini kullanabiliyor olmak.
l) Windows, Linux ve Unix tabanlı işletim sistemleri hakkında bilgi sahibi olmak ve zararlı analizi yapabilmek.
m) E-Posta sistemleri güvenliği konusunda deneyim sahibi olmak.
n) Tercihen uygulamalı CEH eğitimi almış olmak ve belgelemek (Online eğitim kabul edilmeyecektir.)
o) Tercihen; Global Information Assurance Certification (GIAC) Penetration Tester (GPEN), Web Application Penetration Tester (GWAPT), Licensed Penetration Tester (LPT), CISSP (Certified Information Systems Security Professional), PGA Adli Bilişim Veritabanı İnceleme, OSCP sertifikalarından en az birine sahip olmak.
p) Tercihen, ISO 27001 (Bilgi Güvenliği Yönetimi Sistemi) Standardı eğitimi sertifikasına sahip olmak.
6. SİSTEM YÖNETİCİSİ
a) Microsoft Windows sunucu ailesi bakım, izleme ve yapılandırma konularında en az 3 yıl iş deneyimine sahip olmak.
b) Tercihen açık kaynak işletim sistemlerinde ileri seviyede bilgi ve tecrübe sahibi olmak.
c) Apache yada Nginx web sunucu kurulumu ve yönetimi, PHP kurulumu ve yönetimi konusunda bilgi birikimine sahip olmak.
d) PostgreSQL veritabanı yönetimi ve bakımı konusunda tecrübeli olmak.
e) Veri ve veritabanı yedekleme yöntem ve stratejilerini konusunda tecrübeli olmak.
f) Storage (Depolama Cihazları) yönetimi yapabilmek.
g) Orta seviye bash scripting bilgisine sahip olmak.
h) Siber güvenlik bilgi birikimi ile sunucuyu koruma birikimine sahip olmak.
i) Firewall ve Web Application Firewall hakkında bilgi sahibi olmak.
j) DNS, DHCP, FTP, konularında kurulum, konfigürasyon, upgrade ve sorun çözümleme tecrübelerine sahip olmak.
k) Linux, FreeBSD ve Windows sunucularda performans problemlerinin çözümü konusunda bilgi sahibi olmak.
l) Sunucu donanımları ve yapılandırması (Disk, Ethernet, hba, raid vb.) hakkında bilgi ve tecrübe sahibi olmak.
m) VMware, HyperV veya Proxmox sunucu sanallaştırma konusunda bilgi sahibi olmak.
n) Linux sistemlerde docker ve container yönetimi tecrübesine sahip olmak.
o) Analitik düşünce ve hızlı problem çözme yeteneğine sahip olmak.
p) Hızlı öğrenme ve kendini geliştirme yeteneğine sahip olmak.
q) Dokümantasyona önem vermek ve bunu düzenli olarak yapmak.
r) Tercihen aşağıdaki sertifikalardan birine sahip olduğunu belgelemek.
• VMware Certified Professional (VCP4)
• Red Hat Certified Engineer (RHCE)
• Certified Ethical Hacker (CEH)
• Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE)
• Microsoft Certified IT Professional (MCITP)
• Microsoft Certified Technology Specialist (MCTS)
BAŞVURU ŞEKLİ-YERİ-TARİHİ
Başvurular http://pdb.mersin.edu.tr/ adresinde yer alan duyuruda bulunan başvuru formunun doldurulmasından sonra, fotoğraf yapıştırılmak ve imzalanmak suretiyle aşağıda sayılan belgelerle birlikte Mersin Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına sınav takviminde belirtilen süreler içerisinde şahsen veya posta ile yapılacaktır. Postada meydana gelebilecek gecikmeler nedeniyle zamanında kurum kayıtlarına girmeyen başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
Adaylar ilan edilen pozisyonlardan sadece kendisine en uygun alana başvurabilir. Birden fazla pozisyona başvuru yapılması halinde başvurulardan komisyonun uygun gördüğü tek bir pozisyona başvuru kabul edilir.
İSTENİLEN BELGELER
1. Başvuru Formu (fotoğraflı ve imzalı),
2. Ayrıntılı Özgeçmiş (Varsa özel şartlarda istenilen iş deneyimi firmalardan alınacak ıslak imzalı ve kaşeli yazı ile belgelendirilmeli, yoksa özgeçmişte ayrıntılı bir şekilde belirtilmelidir)
3. Diploma Fotokopisi (İlk başvuru aşamasında mezuniyet belgesi fotokopisi veya e-Devlet çıktısı kabul edilebilir. Atanmaya hak kazanılması durumunda doğrulama kodu ile doğrulanabilenler için fotokopi, diğerleri için aslı veya aslı gibidir onaylı olmalıdır. Yabancı yükseköğretim kurumlarından alınan diplomaların ilgili kurumlardan denkliğinin bulunması gerekmektedir.)
4. Lisans mezunları için yapılan 2022 KPSS Sınav Sonuç Belgesi (Doğrulama kodunu içerecek şekilde olmalıdır.) (KPSS sınav sonuç belgesi ibraz etmeyenlerin puanı 70 (yetmiş) olarak kabul edilecektir),
5. Genel Şartlar (e) maddesinde belirtilen ücret tavanı iki katını geçemeyecekler için en az 3 yıllık, diğerleri için en az 5 yıllık mesleki tecrübeye sahip olduğunu e-Devletten alacağı SGK Hizmet Dökümü (doğrulama kodunu içerecek şekilde) ile belgelendirmek (Yönetmelik gereğince bu tecrübeyi sağlamak zorunludur),
6. Yabancı dil bilgisi seviyesini gösteren belge, (YDS veya Yükseköğretim Kurulu tarafından buna denk kabul edilen ve uluslararası geçerliliği olan sınav sonuç belgesi), (Yabancı dil puanına ilişkin belge ibraz etmeyenlerin puanı 0 (sıfır) olarak değerlendirilecektir.)
7. Her bir pozisyon için özel şartlarda istenilen sertifikalar ve nitelikleri gösteren belgeler, (Sertifikalar sınavla alınmış olmalıdır),
8. Erkek adaylar için askerlik durumunu gösterir belge.
9. Sosyal Güvenlik Kurumu Tescil ve Hizmet Dökümü (barkodlu olması gerekir.)
TARSUS ÜNİVERSİTESİ 7 SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALACAK
Tarsus Üniversitesi'nin yayınladığı ilana göre 7 sözleşmeli personel alınacak. İlana başvurular 10 Mayıs'ta başladı. Son başvuru tarihi ise 27 Mayıs olarak açıklandı. İşte adaylarda aranan şartlar.
ARANAN GENEL VE ÖZEL ŞARTLAR
Başvuru yapacak adaylarda yukarıdaki tabloda belirtilen özel şartlarla birlikte aşağıda belirtilen genel ve özel şartlar aranır.
1. 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunun 48. maddesinde belirtilen genel şartları taşıyor olmak.
2. Başvuran adaylardan lisans mezunları için 2022 KPSS(B) grubu KPSSP3 puanı, ortaöğretim (Lise ve Meslek Lisesi ) mezunları için 2022 KPSS(B) grubu KPSSP94 puanı esas alınacaktır. Başvuracak adayların 2022 yılı KPSS(B) grubu sınavından ilgili puan türünden en az 70 puan almış olmaları gerekmektedir. Belirtilen puan türünden farklı puan türünden veya ilgili puan türünde 70 puanın altında puanla yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
3. 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4. maddesinin (B) fıkrasına 5917 sayılı Kanunun 47.maddesinin 5.fıkrası (a/2) bendi ile eklenen “Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Cumhurbaşkanı kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.” hüküm uyarınca tek taraflı sözleşmesini fesih edenlerin 1 yıl geçmedikçe atamaları yapılmayacaktır. Bu durumda olanların yerleştirmeye hak kazansalar bile atamaları yapılmaz.
4. Haklarında yaptırılacak olan arşiv araştırması olumlu sonuçlanmış olmak.
5. Yurt dışındaki veya yurt içindeki öğretim kurumlarından mezun olup bu ilanda aranılan öğrenim durumuna ilişkin denkliği olan adayların denklik gösterir belgelerini Kariyer Kapısına yapılan başvurusu sırasında “Diğer Belgeleriniz” aşaması altında bulunan “Denklik Belgesi” alanına ilgili dokümanı mutlaka yüklemeleri gerekmektedir.
BAŞVURU ŞEKLİ
Başvurular ilanın Resmî Gazetede yayımlandığı günü izleyen 15 gün içinde (mesai saati bitimine kadar) e-Devlet Kapısı üzerinden “Tarsus Üniversitesi - Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım” hizmet veya “Kariyer Kapısı” https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr internet adresi üzerinden alınacaktır. Şahsen başvuru alınmayacak olup posta veya diğer yollarla yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir. Adaylar ilanda yer alan pozisyonlardan sadece birine müracaat edebilecektirler.
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ 2 SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALACAK
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi yayınladığı ilanda 2 sözleşmeli personel alacağını duyurdu. Açılan ilana başvurlar ise 12-27 Mayıs arasında yapılabilecek. Adaylarda aranan şartlar şu şekilde.
GENEL ŞARTLAR
a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesinde sayılan genel şartları haiz olması,
b) Fakültelerin dört yıllık bilgisayar mühendisliği, yazılım mühendisliği, elektrik mühendisliği, elektronik mühendisliği, elektrik ve elektronik mühendisliği ve endüstri mühendisliği bölümlerinden ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olması,
c) (b) bendinde belirtilenler dışında kalan dört yıllık eğitim veren fakültelerin mühendislik bölümlerinden, fen-edebiyat, eğitim ve eğitim bilimleri fakültelerinin, yazılım, yapay-zeka, yönetim bilişim sistemleri, bilgisayar ve teknoloji üzerine eğitim veren bölümleri ile istatistik, matematik ve fizik bölümlerinden ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olması,
ç) Yazılım, yazılım tasarımı ve geliştirilmesi ile bu sürecin yönetimi konusunda veya büyük ölçekli ağ sistemlerinin kurulumu ve yönetimi konusunda ücret tavanı iki katını geçemeyecekler için en az 3 yıllık mesleki tecrübeye sahip bulunması (Mesleki tecrübenin belirlenmesinde; bilişim personeli olarak 657 sayılı Kanun’a tabi kadrolu veya aynı Kanun’un 4. maddesinin (B) bendi ya da 399 sayılı Kanun Hükmünde Kararname’ye tabi sözleşmeli statüdeki hizmetler ile özel kesimde sosyal güvenlik kurumlarına prim ödenmek suretiyle işçi statüsünde bilişim personeli olarak geçtiği belgelenen hizmet süreleri dikkate alınır),
d) Bilgisayar çevre birimlerinin donanımı ve kurulan ağ yönetimi güvenliği hakkında bilgi sahibi olmaları kaydıyla güncel programlama dillerinden en az ikisini bildiğini belgelemeleri,
e) Mevcut projelere/yazılımlara hızlı adapte olmak ve geliştirmek, güçlü iletişim ve problem çözme yeteneklerine sahip olmak,
f) Yoğun iş ortamında, grup içinde çalışma ve paylaşım düşüncesini benimsemek,
g) Yaratıcı ve yenilikçi yaklaşımlara yönelebilmek ve öğrenmeye açık olmak,
h) Analitik düşünme yeteneğine sahip olmak,
ı) Erkek adaylar için muvazzaf askerlik çağına gelmemiş veya askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış, erteletmiş veya muvazzaf askerlik hizmetinden muaf olmak,
i) Sınav sonucunda başarılı olan adaylar, Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu kapsamında yapılacak Güvenlik soruşturmalarının olumlu olması durumunda göreve başlatılacaklardır.
ÖZEL ŞARTLAR
1- YAZILIM GELİŞTİRME UZMANI (2 Kişi) (Aylık Brüt Sözleşme Ücret Tavanının 2 Katına Kadar)
- Yazılım projelerinde en az 3 yıl deneyim sahibi olmak,
- Geniş Ölçekli Web tabanlı (çok katmanlı) uygulama geliştirme tecrübesi olmak,
- Nesneye dayalı programlama ve tasarım kalıplarına hakim olmak,
- HTML, CSS, JavaScript, ,Typescript, Ajax, Bootstrap, JQuery web teknolojilerine hâkim olmak,
- MSSQL, PostgreSQL vb gibi ilişkisel veri tabanlarından en az birisiyle ilgili uygulama geliştirmek,
- C#, ASP.NET, MVC, ASP.NET Core MVC,Web API, LinQ ve Entity Framework konularında bilgi sahibi olmak,
- Veri tabanı tasarımı konusunda bilgi sahibi olmak,
- Raporlama araçları konusunda bilgili olmak,
- Analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın ve iletişim becerisi yüksek olmak,
- Dokümantasyona önem vermek ve bunu düzenli olarak yapabiliyor olmak,
Tercihen;
- Büyük ölçekli yazılım (en az 1000 kullanıcılı) geliştirmiş olmak,
- Portal mantığını kullanarak yazılım geliştirmiş olmak,
- REST web servis, WCF, mikroservis mimarisi, SOAP hakkında bilgi ve tecrübe sahibi olmak,
- Entity Framework, Hibernate vb ORM araçlarından herhangi birini kullanarak proje geliştirmiş olmak,
- Kaynak kod versiyonlama ( TFS) konusunda bilgi sahibi olmak,
- Hibrit (Cross) Platform, Xamarin , Flutter veya React Native konularında bilgi sahibi olmak
- Web uygulamaları, responsive design, typescript konularında bilgi sahibi olmak,
- React veya VueJs kütüphanelerinden en az birisiyle uygulama geliştirmiş olmak,
- Tasarım programları ile hazırlanmış olan web/mobil tasarımları sorunsuz ve tüm ekran boyutlarına uygun ve uyumlu (mobil, tablet vb.) olacak şekilde HTML, CSS (kütüphaneler), JavaScript (kütüphaneler) kullanılarak web ortamına aktarabiliyor olmak,
BAŞVURU ŞEKLİ-YERİ-TARİHİ
Başvurular; ilanın Resmî Gazete’de yayımlandığı günden itibaren elektronik ortamda, üniversitemiz web sayfasında (www.hmku.edu.tr / www.mku.edu.tr) ilan edilecek link üzerinden e-Devlet şifresi kullanılarak 15 gün içerisinde yapılacaktır. Posta veya şahsen başvuru kabul edilmeyecektir. Başvuru sonuçları başvuru bitim tarihi itibariyle en geç 10 (on) iş günü içerisinde (www.mku.edu.tr) web adresimizde ilan edilecektir.
İSTENİLEN BELGELER
1. Başvuru Formu (Sistem üzerinden online girilecektir.),
2. Fotoğraf (Son 1 ay içerisinde çekilmiş vesikalık fotoğraf),
3. Lisans diploması veya E-Devlet’ten alınan karekodlu mezun belgesi (eğitimini yurtdışında tamamlamış olanlar için diploma denklik belgesi),
4. 2022 KPSS sonuç belgesi (KPSS sınav sonuç belgesi ibraz etmeyenlerin puanı 70 (yetmiş) kabul edilecektir),
5. Bilgisayar çevre birimlerinin donanımı ve kurulan ağ yönetimi güvenliği hakkında bilgi sahibi olmaları kaydıyla güncel programlama dillerinden en az ikisini bildiğini gösteren belge (transkript, kurs/sertifika),
6. Genel Şartlar başlığı altında (ç) maddesinde belirtilen mesleki deneyimine ait kaşe ve ıslak imza ile onaylanmış hizmet belgeleri (Belgelerin doğrulanması için belgeleri imzalayan kişilerin ulaşılabilir iletişim bilgileri de belgelere yazılmalıdır.),
7. Adayların başvuruda bulunacakları pozisyonda çalıştıklarını gösterir belgenin kontrolü amacıyla SGK Tescil ve Hizmet Dökümü (E-devlet üzerinden SGK sayfasından SGK Tescil ve Hizmet Dökümü başlığı altında “Barkodlu Belge Oluştur” sekmesinden alınmaktadır.),
8. Yabancı dil bilgisi seviyesini gösteren belge (İngilizce dilinde Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavından (YDS) alınan puanı veya bu dilde yapılan diğer yabancı dil sınavlarından alınan ve Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen (YDS) dengi puan) (Yabancı dil puanına ilişkin belge ibraz etmeyenlerin puanı 0 (sıfır) olarak değerlendirilecektir),
9. Her bir pozisyon için özel şartlarda istenilen sertifikalar ve nitelikleri gösteren belgeler,
10. Erkek adaylar için askerlik durumunu gösterir belge (e-devletten alınacaktır).
11. Özgeçmiş (CV) (.pdf olarak başvuru sistemine yüklenecektir.)
Yukarıda istenen belgeler sisteme yüklenecek olup, kazanan adaylardan asılları ayrıca istenecektir.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ 119 SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALACAK
Ankara Üniversitesi yayınladığı ilanda 119 sözleşmeli personel alacağını duyurdu. İlana başvuru tarihleri 15-29 Mayıs arası olarak açıklandı. İlana başvuracak adaylarda aranan şartlar ise şu şekilde.
GENEL ŞARTLAR
1. 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. maddesinin (A) bendinde belirtilen şartları taşımak,
2. 2022 KPSS (B) grubu lisans KPSSP3, ön lisans KPSSP93, ortaöğretim KPSSP94 puan türü sınavına girmiş olmak,
3. Tercih edilecek pozisyonun karşısında yer alan genel ve özel şartları taşıyor olmak,
4. Çeşitli Kanun Hükmünde Kararnameler ile kamu görevinden çıkarılmamış olmak.
5. Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak.
6. Başvuracak adayların durumunun; 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesinin "Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler." hükmüne uygun olması.
7. 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 53. maddesi hükümleri saklı kalmak kaydıyla tüm pozisyonlar için; ilgili birimin amiri tarafından haftalık çalışma süresi 40 saati aşmayacak şekilde 7/24 esasına göre belirlenecek saatlerde görev yapma (gece dahil) şartını kabul etmek, görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut ve akıl hastalığı ile engeli bulunmamak ve vardiyalı çalışmasına engel durumu bulunmamak.
8. Atanmaya hak kazanan adaylarla hizmet sözleşmesi yapılacak olup, hizmet sözleşmesinde yer alan ve birimlerince kendilerine bildirilen veya ilan özel şartlarında yer alan görev yetki ve sorumluluklarını yerine getirmeyen adayların hizmet sözleşmesi yenilenmeyecek/feshedilecektir.
9. Koruma ve Güvenlik Görevlisi için; 5188 sayılı Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanunun 10. maddesinde yer alan şartları taşıyor olması ve Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, cinsel dokunulmazlığa karşı suçlar, kamunun sağlığına karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmaması ve görev yapmasına engel olabilecek herhangi bir sağlık sorununun bulunmaması. Ayrıca iç ve dış mekanlarda vardiyalı çalışmaya engel durumu bulunmamak.
10. Koruma ve Güvenlik Görevini yapmasına engel olabilecek vücut ve akıl hastalığı ile ilgili herhangi bir engeli bulunmamak (Atamaya hak kazanma durumunda tam teşekküllü devlet hastanesinden “Özel Güvenlik Görevlisi olur” ibaresi bulunan sağlık kurulu raporu istenecektir.),
11. Adaylar ilan edilen pozisyonlardan yalnızca birine başvuru yapabilecek olup, birden fazla başvuru yapıldığı takdirde tüm başvurular geçersiz sayılacaktır.
12. Atanmaya hak kazanan adaylar hakkında arşiv araştırması yapılacak olup, Arşiv araştırması olumsuz olan adayların ataması yapılmayacaktır.
13. Gerçeğe aykırı belge verdiği veya beyanda bulunduğu tespit edilenler hakkında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulacaktır. Bu adayların atamaları yapılmış ise iptal edilecektir. Ayrıca, Üniversitemiz tarafından kendilerine bir ücret ödenmiş olması halinde bu ücret yasal faizi ile birlikte tahsil edilecektir.
14. İlanda bulunmayan hükümler için genel mevzuat hükümleri uygulanır.
15. Üniversitemiz birimlerinde (ilçelerimizde bulunan meslek yüksekokulları dahil) görev yapan sözleşmeli personel, birimlerimizin ihtiyaçları doğrultusunda farklı birimlerde görevlendirilebilecektir.
16. İlanımızın Resmi Gazetede yayımlandığı tarih ve sonrasında alınan sertifikalar geçersiz sayılacaktır.
17. Sözleşmeli Personel Çalışmasına İlişkin Esasların; Ek madde 3’de “Sözleşmeli personelin kurumlar arası yer değişikliği yapılamaz.” hükmü yer aldığından söz konusu personelin kurumlar arası yer değişikliği hakkı bulunmamaktadır.
ÖZEL ŞARTLAR
1. Hijyen sertifikasının Milli Eğitim Bakanlığından alınmış olması ve e-devlet üzerinden alınacak barkodlu belgenin sisteme yüklenmesi gerekmektedir.
Destek Personeli (Temizlik) Görev Tanımı:
1. Çalıştığı iş yerinde görev yerinin özelliklerine göre: Açık ve kapalı tüm alanlarda (açık arazi ve çevre, derslikler, hastaneler, amfiler, ofisler, yemekhaneler, spor alanları, tüm yatakhane, koridor, banyo, tuvalet vb. yerler) periyodik temizlik işleri, çöplerin ve geri dönüşüm materyallerinin toplanması, taşınması ve temizliği, taşınma/taşıma hizmetlerini yerine getirmek ve malzeme, demirbaş, makine-teçhizat vb. eşya veya yükleri taşıma yükleme ve boşaltma işlerini yapmak, boya-badana, sıva, alçı vb. bulaşıkların elle veya makinelerle yıkanması, kurulanması, temizlenmesi, yerine konulması ve servise hazır hale getirilmesi, kirli çamaşırların çamaşırhaneye gelişi, yıkanış ve kurutuluşu, ütüleme işleri, tasnif ile birimlere dağıtılması ve depolama hizmetlerini yapmak, kurum içi, kurum dışı evrak hizmetleri, bulunduğu birimde ikram hizmetlerinin hazırlanması ve servis hizmetlerini yapmak.
2. Kadın personel tarafından yürütülmesi gereken işlerde (kadın lavaboları ve diğer temizlik bakım işlerinde) görev yapacaktır.
3. Birimlerimizde erkek personel tarafından yürütülmesi gereken işlerde (erkek lavaboları ve diğer temizlik bakım işleri ile bedensel güç gerektirecek alanlarda) görev yapacaktır.
Destek Personeli (Hasta Bakımı) Görev Tanımı:
1. Çalıştığı ünite/servisi (sterilizasyon ve dezenfeksiyon) kullanıma hazır bulundurmak,
2. Hastaların muayene, tetkik ve tedavi için hazırlanmasına, tıbbi işlem öncesinde elbiselerinin değiştirilmesine ve işlem sonrasında giyinmesine yardım edilmesi ve benzeri işleri yapmak,
3. Sağlık meslek mensubu tarafından belirlenen beslenme programına uygun olarak hastanın beslenmesine yardımcı olmak hasta boşaltım malzemelerini (küvet, sürgü vb) toplamak ve temizlemek,
4. Sağlık meslek mensubu tarafından belirlenen egzersiz programının hastaya uygulanmasına yardım etmek,
5. Kullanılan malzemelerin hazırlanması, temizliği, dezenfeksiyonu ve uygun şekilde saklanmasında sağlık meslek mensubuna yardım etmek
6. Kullanılan aletlerin sterilize edilmesine, kirlenmiş malzemelerin bertaraf edilmesine, tıbbi aletlerin ve malzemelerin kullanıma hazır bulundurulmasına yardım etmek,
7. Alınan kan, doku veya diğer örneklerin laboratuvara naklini sağlamak,
8. Hastanın başka bir kliniğe ya da birime transferine yardım ve refakat etmek,
9. İlgilendiği hastaların genel durumunda fark ettiği değişiklikleri sağlık meslek mensubuna bildirmek,
10. Görevlendirildikleri birim yöneticisi tarafından verilen, tanımlanmış diğer görev yetki ve sorumlulukları yürütmek,
11. Üniversitemiz, iş/işlem ve görev yeri değişikliğine bağlı olarak yeni görev tanımı yapma hakkını saklı tutar.
BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ VE ZAMANI:
1. Başvuru işlemleri 15/05/2024 –29/05/2024 tarihleri arasında (http://personeldb.ankara.edu.tr) adresinden online olarak yapılacak olup, şahsen ve posta ile yapılan başvurular hakkında işlem yürütülmeyecektir.
2. Eğitim durumu lisans ve ön lisans düzeyinde başvuran adayların öğrenim durumları, Yükseköğretim Bilgi Sistemi web servisleri aracılığı ile sisteme yüklenecektir.
3. Eğitim durumu ortaöğretim düzeyinde başvuran adayların diplomalarını ilan başvuru sistemine yüklemeleri gerekmektedir. (İlan başvuru sistemine yüklenen diplomaların okunaklı olması gerekmektedir. Aksi takdirde başvuru geçersiz sayılacaktır. Diplomaların tercih edilen pozisyonda yer alan öğrenim programları ile uygun olmaması durumunda başvuru işlemi gerçekleşmeyecektir.)
4. Adayların KPSS puan türü, yılı ve puanı ÖSYM web servisleri aracılığı ile alınacak olup tercih edilen pozisyonda belirlenen KPSS puan türü ve yılı ile uygun olmaması durumunda başvuru işlemi gerçekleşmeyecektir.
BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARI:
1. Elektronik ortamda eklenen belgeler incelendikten sonra, KPSS puan sıralaması esas alınarak atanmaya hak kazanan asıl ve yedeklerin listesi (http://personeldb.ankara.edu.tr) adresinden ilan edilecektir. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
2. KPSS puan sırasına konulmak kaydı ile boş bulunan pozisyonlardan hemşire pozisyonu için asıl sayı kadar yedek diğer pozisyonlar için 2 katı kadar yedek belirlenecektir.
3. Başvuru sonunda, sözleşme yapmaya hak kazanan adaylar, 2022 KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınarak belirlenecek olup herhangi bir yazılı ve/veya sözlü sınav uygulanmayacaktır.
4. Adayların puanlarının eşit olması halinde mezuniyet tarihi önce olan, bunun da eşit olması halinde doğum tarihine göre yaşça büyük olan adaya öncelik tanınacaktır.
5. Asıl kazanan adayın atanmak üzere başvuru yapmaması, işe başlamak için gerekli evrakları zamanında teslim etmemesi veya aranan şartları taşımadığının tespit edilmesi halinde yerine ilan edilen yedek kazanan adaylar sırası ile çağırılacaktır.
6. İlana ilişkin bütün duyurular Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığının resmi web sayfasında (http://personeldb.ankara.edu.tr) adresinden yapılacak olup ilgililere başka bir şekilde tebliğ yapılmayacaktır.
KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ 121 SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALACAK
Kırıkkale Üniversitesi 121 sözleşmeli personel alacağını duyurdu. Yayınlanan ilana başvurular 17 Mayıs tarihinde başladı. Son başvuru tarihi ise 31 Mayıs olarak duyuruldu. İşte ilana başvuracak adaylarda aranan şartlar.
ADAYLARDA ARANAN ŞARTLAR
Büro Personeli (Erkek-Kadın)
- Yükseköğretim kurumlarının İşletme, İktisat, Maliye, Uluslararası İlişkiler, Ekonometri, Kamu Yönetimi ve Siyaset Bilimi veya Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümlerinin birinden lisans mezunu olmak.
- Son başvuru tarihi itibarıyla 30 (otuz) yaşını doldurmamış olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P3) en az 70 puan almış
olmak.
Büro Personeli (Erkek-Kadın)
- Yükseköğretim kurumlarının Büro Yönetimi, Büro Yönetimi ve Sekreterlik, Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı, Ofis Teknolojileri ve Yönetimi, Büro Hizmetleri ve Yönetici Asistanlığı, İnsan Kaynakları Yönetimi veya Adalet ön lisans programlarının birinden mezun olmak.
- Son başvuru tarihi itibarıyla 30 (otuz) yaşını doldurmamış olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P93) en az 70 puan almış
olmak.
Hemşire (Erkek-Kadın)
- Yükseköğretim kurumlarının Hemşirelik Bölümü lisans mezunu olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P3) en az 60 puan almış olmak.
- 7/24 saat esasına göre nöbet usulü ve vardiyalı olarak çalışmasına engel durumu bulunmamak.
Ebe (Kadın)
- Yükseköğretim kurumlarının Ebelik Bölümü lisans mezunu olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P3) en az 60 puan almış olmak.
- 7/24 saat esasına göre nöbet usulü ve vardiyalı olarak çalışmasına engel durumu bulunmamak.
Sağlık Teknikeri (Erkek-Kadın)
- Yükseköğretim kurumlarının Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik Bölümü / Programı ön lisans mezunu olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P93) en az 60 puan almış olmak.
- 7/24 saat esasına göre nöbet usulü ve vardiyalı olarak çalışmasına engel durumu bulunmamak
Laborant (Erkek-Kadın)
- Yükseköğretim kurumlarının Tıbbi Laboratuvar veya Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Bölümü / Programı ön lisans mezunu olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P93) en az 60 puan almış olmak.
- 7/24 saat esasına göre nöbet usulü ve vardiyalı olarak çalışmasına engel durumu bulunmamak.
Diğer Sağlık Personeli (Erkek-Kadın)
- Yükseköğretim kurumlarının Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik Bölümü / Programı ön lisans mezunu olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P93) en az 60 puan almış olmak.
- 7/24 saat esasına göre nöbet usulü ve vardiyalı olarak çalışmasına engel durumu bulunmamak.
Diğer Teknik Hizmet Personeli (Erkek-Kadın)
- Yükseköğretim kurumlarının Grafik Tasarımı Programı ön lisans mezunu olmak.
- Belgelendirmek kaydıyla alanında en az 2 (iki) yıl çalışma tecrübesine sahip olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P93) en az 60 puan almış olmak.
Teknisyen (Elektrik – Elektronik Teknolojisi) (Erkek)
- Ortaöğretim kurumlarının Elektrik-Elektronik Teknolojisi alanı Görüntü ve Ses Sistemleri dalından mezun olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P94) en az 60 puan almış olmak.
Teknisyen (İnşaat Teknolojisi) (Erkek)
- Ortaöğretim kurumlarının İnşaat Teknolojisi alanı dallarından herhangi birinden mezun olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P94) en az 60 puan almış olmak.
Teknisyen (Makine Bakım Onarım) (Erkek)
- Ortaöğretim kurumlarının Makine ve Tasarım Teknolojisi veya Makine Teknolojisi alanlarının Makine Bakım Onarım dalından mezun olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P94) en az 60 puan almış olmak.
Destek Personeli (Temizlik Hizmetleri) (Erkek)
- En az Ortaöğretim (Lise ve dengi) kurumlarının herhangi birinden mezun olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P94) en az 60 puan almış olmak.
- Üniversitemizin tüm birimlerinde iç ve dış mekânlarda çalışmaya engel bir durumu bulunmamak.
- Temizlik hizmetlerini yerine getirmede engel olabilecek hastalık ve benzeri sağlık sorunu bulunmamak.
- Askerlik hizmetini yapmış veya askerlik hizmetinden muaf olmak.
Destek Personeli (Temizlik Hizmetleri) (Kadın)
- En az Ortaöğretim (Lise ve dengi) kurumlarının herhangi birinden mezun olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P94) en az 60 puan almış olmak.
- Üniversitemizin tüm birimlerinde iç ve dış mekânlarda çalışmaya engel bir durumu bulunmamak.
- Temizlik hizmetlerini yerine getirmede engel olabilecek hastalık ve benzeri sağlık sorunu bulunmamak.
Destek Personeli (Hastabakıcı) (Erkek)
- Ortaöğretim (Lise ve dengi) kurumlarının Hasta ve Yaşlı Hizmetleri alanının Hasta Bakımı, Yaşlı Bakımı veya Engelli Bakımı dallarının birinden mezun olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P94) en az 60 puan almış olmak.
- 7/24 saat esasına göre nöbet usulü ve vardiyalı olarak çalışmasına engel durumu bulunmamak.
- Askerlik hizmetini yapmış veya askerlik hizmetinden muaf olmak.
Destek Personeli (Hastabakıcı) (Kadın)
- Ortaöğretim (Lise ve dengi) kurumlarının Hasta ve Yaşlı Hizmetleri alanının Hasta Bakımı, Yaşlı Bakımı veya Engelli Bakımı dallarının birinden mezun olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P94) en az 60 puan almış olmak.
- 7/24 saat esasına göre nöbet usulü ve vardiyalı olarak çalışmasına engel durumu bulunmamak.
Destek Personeli (Şoför) (Erkek)
- En az Ortaöğretim (Lise ve dengi) kurumlarının herhangi birinden mezun olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P94) en az 60 puan almış olmak.
- En az 5 yıllık (D) (Eski (E) sınıfı sürücü belgesi) sınıfı sürücü belgesi ile SRC1 belgesine sahip olmak.
- Üniversitemizin tüm birimlerinde vardiyalı sistemde çalışmaya engel bir durumu bulunmamak.
- Askerlik hizmetini yapmış veya askerlik hizmetinden muaf olmak.
Koruma ve Güvenlik Görevlisi (Erkek)
- En az Ortaöğretim (Lise ve dengi) kurumlarının herhangi birinden mezun olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P94) en az 60 puan almış olmak.
- 5188 sayılı Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanun’un 10’uncu maddesinde yer alan şartları taşıyor olmak ve 14’üncü maddesinde belirtilen Özel Güvenlik Temel Eğitimini başarı ile tamamlamış olmak.
- Son başvuru tarihi itibarıyla geçerlilik süresinin dolmasına en az 3 (üç) ay kalmış (silahlı / silahsız) özel güvenlik kimlik kartına sahip olmak.
- Üniversitemizin tüm birimlerinde, iç ve dış mekânlarda 7/24 saat esasına göre nöbet usulü ve vardiyalı olarak çalışmasına engel durumu bulunmamak.
- Askerlik hizmetini yapmış veya askerlik hizmetinden muaf olmak.
Koruma ve Güvenlik Görevlisi (Kadın)
- En az Ortaöğretim (Lise ve dengi) kurumlarının herhangi birinden mezun olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P94) en az 60 puan almış olmak.
- 5188 sayılı Özel Güvenlik Hizmetlerine Dair Kanun’un 10’uncu maddesinde yer alan şartları taşıyor olmak ve 14’üncü maddesinde belirtilen Özel Güvenlik Temel Eğitimini başarı ile tamamlamış olmak.
- Son başvuru tarihi itibarıyla geçerlilik süresinin dolmasına en az 3 (üç) ay kalmış (silahlı / silahsız) özel güvenlik kimlik kartına sahip olmak.
- Üniversitemizin tüm birimlerinde, iç ve dış mekânlarda 7/24 saat esasına göre nöbet usulü ve vardiyalı olarak çalışmasına engel durumu bulunmamak.
Programcı (Erkek-Kadın)
- Yükseköğretim kurumlarının Bilgisayar Mühendisliği, Yazılım Mühendisliği, Elektrik-Elektronik Mühendisliği, Bilgisayar ve Yazılım Mühendisliği, Bilişim Sistemleri Mühendisliği, Bilgisayar ve Bilişim Mühendisliği, Matematik ve Bilgisayar Bilimleri, Bilgisayar Bilimleri, Bilgisayar Sistemleri Öğretmenliği, Bilgisayar ve Kontrol Öğretmenliği, Bilgisayar Öğretmenliği veya Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri bölümlerinden birinden lisans mezun olmak.
- Yükseköğrenimi sırasında Bilgisayar alanında ders aldığına ilişkin belge veya Milli Eğitim Bakanlığı onaylı Bilgisayar Kurslarını bitirdiğine ilişkin onaylı sertifika sahibi olmak.
- 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (P3) en az 60 puan almış olmak.
- Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen merkezi yabancı dil sınavlarının birinden en az (D) düzeyinde puan almış olmak.
- Belgelendirmek kaydıyla C#, Java, PHP ve Phyton programlama dillerinden en az birini biliyor olmak.
- Belgelendirmek kaydıyla alanında en az 1 (bir) yıl çalışma tecrübesine sahip olmak.
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALACAK
Bursa Uludağ Üniversitesi, yayınladığı ilanda bir sözleşmeli personel alacağını duyurdu. 20 Mayıs'ta başlayan başvurular 1 Haziran'da sona erecek. Başvuracak adaylarda aranan şartlar ise şu şekilde:
GENEL VE ÖZEL ŞARTLAR
Başvuracak adaylarda aranılan nitelikler ile 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 48 inci maddesindeki genel şartlar ve ilan edilen münhal pozisyon için belirtilen özel şartlar aranır:
1. Türk Vatandaşı olmak,
2. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
3. Türk Ceza Kanunu'nun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak,
4. Erkek adaylar için askerlik durumu itibarıyla; askerlikle ilgisi bulunmamak, muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak.
5. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek herhangi bir sağlık ve benzeri engeli ile akıl hastalığı bulunmamak.
6. Sosyal Güvenlik Kurumundan herhangi bir emeklilik veya yaşlılık aylığı alıyor olmamak.
7. Herhangi bir kamu kurum ve kuruluşunda 657 sayılı Kanunun 4. maddesinin B fıkrası uyarınca sözleşmeli statüde çalışıyor olmamak.
8. Başvuracak adaylardan, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4. maddesinin (B) fıkrası uyarınca Kamu Kurumlarında istihdam edilenler, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4. maddesinin (B) fıkrasının dördüncü paragrafında geçen “…Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Cumhurbaşkanı kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde fesih tarihinden, sözleşmeyi yenilememeleri hâlinde sözleşmenin bitiminden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler.” hükmü gereğince başvuramazlar. Bu hükme uygun olmayanlar atanmaya hak kazansalar dahi atamaları yapılmayacaktır.
9. 2022 yılı KPSS (B) grubu sınavına girmiş olmak. (Lisans mezunları için KPSS-P3 puanı esas alınacaktır.)
10. Başvurulacak unvanın aranılan niteliklerini sağlamak,
11. Kamu görevinden herhangi bir nedenden dolayı ihraç edilenlerin başvuruları alınmayacaktır.
12. Atanmaya hak kazanan adaylar hakkında 7315 sayılı Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanununun 3'üncü maddesi uyarınca güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması yapılacaktır. (Sonucun olumlu olması durumunda ilgililerin atamaları yapılacaktır.)
BAŞVURU ŞEKLİ YER VE ZAMANI
1. Başvurular ilanın Resmî Gazete’de yayımlandığı günü izleyen 15 gün içinde (mesai saati bitimine kadar) e-Devlet Kapısı üzerinden “Bursa Uludağ Üniversitesi - Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım” hizmeti veya “Kariyer Kapısı” https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr internet adresi üzerinden alınacaktır.
2. Yurt içindeki veya yurt dışındaki öğretim kurumlarından mezun olup, bu ilanda aranılan öğrenim durumuna ilişkin denkliği olan adayların, diploma veya mezuniyet belgesi ile denklik gösterir belgelerini pdf ya da jpeg formatında başvuru esnasında e-Devlet Kapısı üzerinde yüklemeleri gerekmektedir.
3. Teslim edilen tüm belgelerin ilgili kurumlardan doğrulaması yapılacaktır.
a) Gerçeğe aykırı belge verdiği/beyanda bulunduğu veya eksik evrak verdiği tespit edilen adayların başvuruları iptal edilecektir.
b) Gerçeğe aykırı belge verdiği/beyanda bulunduğu veya eksik evrak verdiği sonradan tespit edilenlerin başvuruları iptal edilecektir. Kendilerine bir ödeme yapılmış ise yasal faizi ile tazmin edilecektir.
TEKİRDAĞ NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ 12 SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALACAK
Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi yayınladığı ilanda 12 sözleşmeli personel alacağını duyurdu. İlana başvuru tarihleri 21 Mayıs - 4 Haziran arası olarak açıklandı. İlana başvuracak adaylarda aranan şartlar ise şu şekilde.
GENEL ŞARTLAR
1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
2) Kamu haklarından mahrum bulunmamak.
3) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak.
4) Erkek adaylar için askerlik durumu itibariyle; askerlikle ilgisi bulunmamak, askerlik çağına gelmemiş veya askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş veya göreve başlamasına engel hali bulunmamak.
5) 657 Sayılı Kanunun 53 üncü maddesi hükümleri saklı kalmak kaydıyla, görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak.
ÖZEL ŞARTLAR
1 – KPSS sınavına girmiş olmak, 2022 yılı KPSS puanı esas alınacaktır. Adayların KPSS puanının, başvurduğu ilanda aranan öğrenim şartına uygun olması gerekmektedir)
2 - Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almıyor olmak.
3 - Vardiyalı çalışmaya engel bir durumunun bulunmaması.
4 - Başvuracak adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesinin "Bu şekilde istihdam edilenler, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmelerinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içerisinde Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen istisnalar hariç sözleşmeyi tek taraflı feshetmeleri halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kurumların sözleşmeli personel pozisyonlarında istihdam edilemezler" hükmü gereğince bu maddeye aykırı durumu tespit edilenlerin atamaları yapılmayacaktır.
5- Güvenlik Soruşturması ve/veya arşiv araştırması yapılmış olmak.
BAŞVURU ŞEKLİ
Adaylar müracaatlarını ilanın gazetede yayımlandığı tarihten itibaren 15 gün içinde (mesai saati bitimine kadar) Üniversitemiz Rektörlük Personel Daire Başkanlığına şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir. Müracaat sonunda adayların beyan ettikleri Kamu Personeli Seçme Sınav Sonuçları ÖSYM Başkanlığından Kurumumuz tarafından teyit edilecektir. Gerçeğe aykırı beyanda bulunan adayların müracaatları kabul edilmeyecek ve haklarında Genel Hükümlere göre işlem yapılacaktır. Sadece bir unvan için başvuru yapılacaktır. Birden fazla başvuru yapıldığı takdirde her iki başvuru da geçersiz sayılacaktır. Başvuru tarihini geciktiren veya nitelikleri uygun olmayan adayların müracaatlarına işlem yapılmayacaktır. Sonuçlar KPSS puan sıralaması dikkate alınarak en geç 15 iş günü içinde www.nku.edu.tr. web adresinde yayınlanacaktır. Başarılı adayların listesi, işe başlamaları için gerekli evrak, başvuru zamanı ve yeri ile ilgili bilgilerin www.nku.edu.tr adresinden takip edilmesi gerekmektedir, adaylara yazılı ya da sözlü ayrıca bir tebligat yapılmayacaktır.
BAŞVURULARININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARI
KPSS (B) gurubu puan sıralamasıyla atanmaya hak kazanan adayların sonuç belgesi ÖSYM kayıtları ile kontrol edilecektir. Yanlış beyanda bulunanları başvuruları geçersiz sayılacaktır. Başvuru sonucunda atanmaya hak kazananların listesi www.nku.edu.tr adresinden ilan edilecektir. Her kadrosunun dört katı kadar yedek belirlenecektir. Asil kazananlardan atanmak üzere başvuru olmadığı takdirde ilan edilen Yedek kazananlardan sırası ile çağrılacaktır. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Atanmaya hak kazanan adayların sonuçlarının ilan edilmesinden itibaren 15 gün içerisinde istenilen belgeleri tamamlanarak Namık Kemal Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgeleri tamamlayarak teslim etmeyen adaylar haklarını kaybederler.
İSTENEN BELGELER
1 - Diploma veya Mezuniyet Belgesi Fotokopisi (E-devletten alınabilir).
2 - KPSS sınav sonuç belgesi
3 - Fotoğraf
4 - Nüfus Cüzdanı Fotokopisi