Akbank müşterilerinden 2 kez para mı çekti? Akbank'tan ilk açıklama
Akbank’ın mobil ve internet bankacılığı hizmetlerinde teknik arıza yaşandı. Bazı Akbank müşterilerinin kredi kartı işlemleri ekstrelere tekrar yansıdı.
Akbank mobil ve internet bankacılığı kullanıcıları hesaplarını kontrol ettiğinde büyük bir şaşkınlık yaşadı.
Bazı Akbank müşterilerinin kredi kartı işlemleri ekstrelerine iki kez yansıdı. Yaşanan duruma ilişkin bankadan açıklama geldi.
Banka tarafından yapılan açıklama şu şekilde:
- Değerli müşterilerimiz, kredi kartı işlemlerinin ekstreye mükerrer yansımasına sebep olan teknik aksaklığın ek kısa sürede giderilmesi için çalışıyoruz.
Açıklamanın ardından tekrar paylaşım yapıldı. Akbank, şunları söyledi:
- Bankamız kredi kartı işlemlerinde mükerrer kayıtlardan kaynaklanan limit sorunu kademeli olarak çözülmeye başlanmıştır. Yaşadığınız aksaklıktan dolayı özür dileriz.