İstanbul'da kabarık gelen doğalgaz faturalarına şikayet yağdı

35 günlük sayaç okuma süresinin aşılması faturaları kabarttı.Bir yandan Kovid-19'la mücadele eden İstanbullular, bir yandan da yüksek gelen doğalgaz faturasını nasıl ödeyeceğini düşünüyor. Tüketiciyi Koruma Derneği, yüksek gelen faturanın ödenebilmesi için bir çözüm bulunması gerektiğini vurguladı.

Abone ol

Şikayetler peş peşe geldi, kabarık faturalara tepki yağdı.

İGDAŞ, İstanbul'da en fazla 35 gün olan sayaç okuma süresini aşınca vatandaş şaşkına döndü. Faturaların, Kovid-19'la mücadele edilen süreçte yüksek gelmesi tartışma konusu oldu.

İstanbulluları ilgilendiren bir diğer sorun ise faturayı daha da kabartan vergiler.

Tüketiciyi Koruma Derneği Genel Başkanı Aziz Koçal, asıl sorunun faturayı ödemek olduğunu söyledi. Koçal, buna dair bir çözüm bulunması gerektiğini vurguladı.

Tüm bu tartışmalarla ilgili İGDAŞ Genel Müdürü Mithat Bülent Özmen'den açıklama geldi.Özmen, sayaç okuyucularının salgın nedeniyle okuma işlemlerinde zorluk yaşadıklarını belirtti."Bu konu daha önce hem kamuoyu ile paylaşılmış hem de EPDK yönetimi gerekçeleriyle birlikte bilgilendirilmiştir" dedi.

HABER: DİLEK DOĞAN

ulusal.com.tr

Dünya ekonomisi yaklaşık 3.7 trilyon daralacak Ekonomi Benzin ve motorine zam Ekonomi Otobüs bilet fiyatlarına yeni düzenleme Ekonomi THY uçuşları için Haziran hazırlığı Ekonomi