Sistemleri çöken Akbank'tan açıklama

Akbank'ın sistemleri çöktü. Bilgisayardan, mobil cihazlardan ve pos cihazlarından işlem yapmak isteyen müşteriler hatayla karşılaştı. Çoğu kişi de sosyal medya hesaplarından bu duruma tepki gösterdi. Akbank'tan saat 15.43'te yapılan açıklamada, "Sistemlerimizde geçici olarak yaşanan yavaşlama ve kesintiler giderilmiştir. Hizmetlerimiz tüm kanallarımızda devam etmektedir. Müşterilerimizin gösterdiği anlayış için teşekkür ederiz." denildi.

Abone ol

Akbank'ın sistemleri çöktü.

Pos cihazlarından işlem yapmak isteyen müşteriler, 'İşlem hatası:0000' ve 'İşlem onaylanamadı' hatası ile karşılaştı.

Akbank'ın internet sitesine girmek isteyen müşteriler de hatayla karşılaştı.

Siteye girişte kullanıcıların karşısında, "Bu siteye ulaşılamıyor. www.akbank.com.tr ana makinesinin yanıt vermesi çok uzun sürdü." ifadeleri yer aldı.

Ayrıca mobil cihazlardan giriş yapmayı deneyenler de 'Bağlantınızda bir sorun oluştu, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz' uyarısını aldı.

Bu arada çoğu kullanıcı sosyal medya hesaplarından soruna dair çok sayıda mesaj attı.

HİÇBİR ATM'Sİ ÇALIŞMIYOR

Bu arada Akbank'ın ATM’leri kullanılamadı.

AKBANK'TAN AÇIKLAMA

Akbank tarafından saat 15.43'te yapılan açıklama sıkıntının giderildiği belirtildi.

Açıklama şu şekilde:

Sistemlerimizde geçici olarak yaşanan yavaşlama ve kesintiler giderilmiştir. Hizmetlerimiz tüm kanallarımızda devam etmektedir.

Müşterilerimizin gösterdiği anlayış için teşekkür ederiz.

ulusalkanal.com.tr

EPDK Başkanı Mustafa Yılmaz'dan elektriğe zam açıklaması Ekonomi Milyonlarca kişiyi ilgilendiriyor: BES kesintilerinin ikinci etabı başlıyor! Ekonomi Türkiye'nin yeni vergi düzenlemesi Rusya'ya ulaştı Ekonomi Allianz Türkiye'den “Dünya Saati“ne destek Ekonomi