Türk süt ürünleri Çin'de raflarda yerini aldı
Türkiye çiftçilerinin ürünlerini dünyanın 25 ülkesine ulaştıran Pınar, ürünleri ile Çin marketlerinde yerini aldı. Pınar Süt Genel Müdürü Gürkan Hekimoğlu, “Çin’de sadece raflarda değil, oldukça etkin kullanılan online alışveriş sitelerinde de yer alıyoruz. Çin’e Türk peynirini sevdirmeyi amaçlıyoruz” dedi.
Dünyanın en önemli süt ürünleri ithalatçılarından Çin, Türk süt ürünleriyle buluşuyor. Türkiye’nin süt ürünleri ihracatının yaklaşık yüzde 19’unu tek başına karşılayan ve dünyada 25 ülkeye ulaşan Pınar markası, ürünleriyle Çin’e adım attı.
ONLİNE SİTELERDE DE YER ALIYOR
Çin’e büyük hedeflerle giriş yaptıklarının altını çizen Pınar Süt Genel Müdürü Gürkan Hekimoğlu, “Süpermarket kanalının yanı sıra, Çin’de çok etkin olarak kullanılan online alışveriş sitelerinde de yer alıyoruz. Türkiye çiftçilerinin lezzetli ürünlerini Çin’de daha çok insana tattırmayı, bu coğrafyayı yeni ürünlerimizle de buluşturmayı amaçlıyoruz” ifadesini kullandı.
EKONOMİYE KATKI SAĞLAMAK İSTİYORUZ
Uzun planlamalar ve pazar araştırmalarının ışığında Çin’e giriş yaptıklarını dile getiren Hekimoğlu, “6.4 Milyar dolarlık ithalat ile dünyanın en büyük süt ürünleri ithalatçılarından Çin’e markamızın peynir çeşitleri ile giriş yaptık. Çin’de peynirin yanı sıra endüstriyel kanalda oluşan süt tozu ihtiyacını da yakından takip ediyoruz. Stratejik olarak potansiyel gördüğümüz bu pazardan alacağımız pay ile Türkiye ekonomisine de katkı sağlamayı amaçlıyoruz” dedi.
ulusal.com.tr