Facebook'ta kullanıcı verileri çalındı mı? 6 saatlik kesinti ile ilgili yeni açıklama geldi
Facebook dün akşam tüm dünyada yaşanan 6 saatlik erişim kesintisi ile ilgili yeni bir açıklama yaptı. Şirket, erişim sorununun hatalı bir konfigürasyondan kaynaklandığını doğrularken, kullanıcı verilerinin çalındığına dair bir delil bulunmadığı ifade etti.
Dünya genelinde dün akşam saatlerinde yaşanan Facebook, WhatsApp ve Instagram'a erişim sıkıntısının ardından söz konusu şirketlerden açıklamalar gelmeye devam ediyor.
Yaşanan olayın ardından sosyal medyada çıkan haberlerde, kullanıcı veri ve bilgilerinin çalındığı yönde iddialar ortaya atılmıştı.
Facebook'un altyapı direktörü Santosh Janardhan, yaşanan sıkıntı ve söz konusu iddialar ile ilgili yeni bir açıklama yaptı.
Santosh Janardhan, yaptığı açıklamada, kesintinin hatalı bir konfigürasyondan kaynaklandığının saptandığını ifade etti.
KESİNTİ SÜRECİNDE KULLANICI BİLGİLERİ ÇALINDI MI?
Sorunun şirketin operasyonlarında kullandığı sistemleri de kullanılamaz hale getirdiğini ifade eden Janardhan, ''Platformlarımızda bugün yaşanan kesintiden dolayı tüm dünyada bize güvenen kişi ve şirketlerden özür dileriz'' dedi.
Şirket, bu süreçte kullanıcı bilgilerinin çalındığına dair bir delil bulunmadığını belirterek, bu yöndeki haberleri yalanladı.
Facebook, WhatsApp ve Instagram'a Türkiye saatiyle 18.40'tan sonra yaklaşık 6 saat boyunca dünya genelinde erişim sorunu yaşanmıştı.