TikTok'ta başlatılan kampanya 100 milyondan fazla izlendi

Dünyanın önde gelen kısa video platformu TikTok, Birleşmiş Milletler’in 17 maddeden oluşan Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları hakkında farkındalık yaratmak için harekete geçti. İstanbul Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü ve Spor İstanbul ile bir araya geldi. Kullanıcıların yoğun ilgi gösterdiği kampanya, 100 milyondan fazla görüntülenmeye ulaştı.

Abone ol

TikTok’taki o kampanya büyük ses getirdi. Hazırlanan video 100 milyondan fazla izlendi.

TikTok, Birleşmiş Milletler’in Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları hakkında farkındalık yaratmak için platform içinde kampanya başlattı. #DeğişimİçinHareketeGeç etiketiyle özel interaktif çıkartmalar oluşturdu. TikTok, bu kapsamda İstanbul Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü ve Spor İstanbul ile bir araya geldi.

Kampanya Paralimpik sporcu Burak Abacıoğlu ile başladı. Abacıoğlı, İstanbul'un farklı sembolik lokasyonlarında 17 gün boyunca koşu etkinlikleri gerçekleştirdi. TikTok üzerinden canlı yayınlanan koşulara birçok ünlü isim ve sporcu destek verdi.

Kampanyayı temsil eden, grafiti sanatçısı Leo Lunatic tarafından hazırlanan büyük bir duvar resmi de, İstanbul’un Kadıköy’ün Yoğurtçu Şükrü Sokak’ta sergileniyor.

Herkes göreve! Tivibu'ya girdik sıra Digitürk'te Medya Tivibu'ya girdik sırada Digiturk var: Ulusal Kanal için seferberlik büyüyor Medya Ulusal Kanal 4 Ocak 2021 Yayın Akışı Medya Ulusal Kanal 3 Ocak 2021 Yayın Akışı Medya