Samsung, tüm Note 7'leri toplamaya başladı
Ağustos başında New York’ta tanıtılan Samsung Galaxy Note 7, yaşadığı pil problemi dolayısıyla toplatılıyor. Samsung Türkiye Başkanı DaeHyun Kim üç ülkede, bu sıkıntıya dönük 35 olay bildirilmesine rağmen etik olarak tümünü toplama kararı aldıklarını açıkladı
Samsung'un akıllı telefonla kalemi bir araya getirdiği amiral gemisi cihazlardan Galaxy Note 7'deki pil sorunu krizi şirketin ürünleri toplama kararıyla sonuçlandı. Samsung Electronics Türkiye Başkanı DaeHyun Kim bu konuyla ilgili konuştu.
İşte Sabah gazetesinden Timur Sırt'ın yazısının ilgili bölümü:
HATAMIZI SAKLAMADIK
Yaşadıkları pil probleminden çok az sayıda ürünün etkilendiğini ifade eden DaeHyun Kim sorunla ilgili aldıkları tedbirleri şöyle anlattı: "Tüketicinin markamıza olan güveni bizim için çok değerli. Sadece üç ülkede 35 olay bildirildi. Bu düşük rakama rağmen satışı durdurduk ve ürünleri geri toplama kararı aldık. Etik bir şirket olduğumuz için çok az sayıda üründe sıkıntı yaşansa da geri topluyoruz. Müşterilerimizin deneyim yaşarken tereddüt yaşamasını bile istemeyiz." Birçok şirketin ürünlerde hata yaptığını ancak bu hataları saklamaya çalıştığını söyleyen Kim, "Biz bunu yapmadık. Hatalarımızın üzerine gidip, tüketicileri mağdur etmemek için çalıştık, çalışmaya da devam edeceğiz" dedi.
NOTE 7 ALANLARIN 3 SEÇENEĞİ VAR
Samsung Note 7 telefon alanlar için üç farklı seçenek var. Samsung Türkiye tüketiciye para iadesi dışında ürün değiştirme veya yeni Note 7 ile değişim yapma seçeneği sunuyor. Eğer tüketiciler operatör kontratıyla Note 7 aldıysa hemen iade edebilecek. Kontrat hesabı kapatılacak ve ödenmiş taksidi varsa da iade edilecek.
ulusalkanal.com.tr