THY'den Sabiha Gökçen Havalimanı'ndaki PolNet arızası açıklaması

"İsteyen yolcularımız için Atatürk Havalimanı istasyondan kalkışlı seferler için bilet değişiklikleri yapılmış ve tarafımızca organize edilen otobüslerle yolcularımız Atatürk Havalimanı'na getirilerek seyahatleri sağlanmıştır. Bilet değişikliği yapılan ve uzun bekleme süresi olan yolcularımız için de otel hizmeti verilmiştir"

Abone ol

Türk Hava Yolları (THY), Sabiha Gökçen Havalimanı'nda yaşanan PolNet bilgi sistemi arızası nedeniyle mağdur olan 320 yolcu için ücretsiz bilet işlemleri yapıldığını bildirdi.

THY Basın Müşavirliği'nden yapılan açıklamada, sabah saatlerindeki söz konusu arızası nedeniyle yaklaşık 320 yolcunun seferlerine yetişemediği belirtildi.

Açıklamada, Sabiha Gökçen Havalimanı'ndaki yoğunluk nedeniyle dış hat seferlerine 30 ila 45 dakika arası rötar girildiği ancak pist çalışmaları için istasyonun gece belirli bir saatte iniş ve kalkışa kapatılması nedeniyle uçakları daha fazla bekletemedikleri kaydedildi.

Mağdur olan gerek lokal gerekse transit 320 yolcu için ücretsiz bilet işlemleri yapıldığı aktarılan açıklamada, şöyle denildi:

"İsteyen yolcularımız için Atatürk Havalimanı istasyondan kalkışlı seferler için bilet değişiklikleri yapılmış ve tarafımızca organize edilen otobüslerle yolcularımız Atatürk Havalimanı'na getirilerek seyahatleri sağlanmıştır. Bilet değişikliği yapılan ve uzun bekleme süresi olan yolcularımız için de otel hizmeti verilmiştir."

İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin yeni başkanı kim olacak? Gündem Alperen Sakin'in hayatını kaybettiği olayla ilgili bilirkişi raporu hazırlandı Gündem PFDK'dan Beşiktaş'a ceza Gündem Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu: Türkiye'ye gelme Gündem