Tarladan tabaklara 'SuperFresh Bi' Yolculuk'
Dondurulmuş gıda markası Superfresh, yeni kampanyası 'SuperFresh Bi' Yolculuk'un Basın toplantısını yaptı. Başarılı şef Refika Birgül’ün reklam yüzü olduğu kampanyada ürünlerin tarlada başlayan ve tabaklara ulaşan yolculuğu ve üretim süreci anlatıldı.
SuperFresh; ürünlerinin tarladan başlayan ve tabaklara ulaşan yolculuğunu ve üretim sürecine ilişkin tüm ayrıntıları ‘SuperFresh Bi’ Yolculuk’ isimli kampanya ile duyurdu.
Türkiye’nin sevilen şeflerinden Refika Birgül’ün yer aldığı kampanyada Hasat, Teknoloji, Güven, Çeşitlilik ve Lezzet başlıklarında SuperFresh ürünlerine dair merak edilen tüm sorulara yanıt veriliyor.
Kerevitaş CEO'su Mert Altınkılıç kampanyanın ayrıntılarını Ulusal Kanal'a anlattı.
Altınkılıç, gıda da sürdürülebilirliğin önemine dikkat çekti.
Başarılı şef Refika Birgül, dondurulmuş ürünlerin gıda israfını önlediğini vurguladı.